[Epitesz-barkacs] sugarzo futes 2

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jan. 22., Cs, 14:17:14 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.01.22. 13:49:14 +1h-kor írta:

> :-) Ez se rossz, de biztos füstölt, mint állat, ha nem volt ventillátor.

ha úgy dobod rá, hogy egy tenyérnyi részen a rostélyig üres maradjon,
akkor ott a láng hamar újragyullad, akkor kevés a füst

láttam egy lombégető ketyerét egy kertészeti boltban, ott egy
lukas vasszalag (alátétek kipréselése után maradó hulladék)
volt csővé alakítva, mintha egy fűrészporos kályha
középső lukja lenne, és akkor is tud égni rendesen