[Epitesz-barkacs] padloburkolat

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jan. 23., P, 13:40:16 CET

Szervusz Zoltán!

> mivel lehetne burkolni ugy, hogy esztetikus is legyen, meg idotallo is..
>
> a helyisegek konyha, eloszoba, furdo..

Na, majdnem azt írtam hogy hajópadló, de fürdőbe semmiképpen nem megy.
Igaz, nekünk a konyhában is az van, vágattam tölgyből a fatelepen.
Maga a fa 5000 Ft/m2 lett. Lerakása hagyományosan történt: 15-20 cm
kulékavics, geotextil, 5*10 cm párnafák köztük homokkal, hajópadló.

Esetleg a parafaburkolatnak nézz utána, lehet, hogy vizes helyiségbe is jó.

szia: Balázs