[Epitesz-barkacs] padloburkolat

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jan. 23., P, 16:53:43 CET

Szervusz Attila!

> ...csak mert én is ilyesmit terveztem balcsira, ott most lenórium /:-)/ van
> a szobákban és a falaknál tud csak feljönni a pára. És fel is jön. Télen ez
> a feljövő pára nem csapódik ki itt-ott?

Amikor megvettük a házat, első dolgunk volt 60 m2 ronda PVC-t
föltépni. Alatta masszív penészdarabok és az őket tápláló gyöngyöző
víz ragyogott a hevenyészett betonon. Vakolatot vizesedés+fél méterig
levertük, (sok helyen penészes volt, le is jött) a falak egyből
száradni kezdtek. Ahol kint rá volt töltve, azt is ki kellett ásni,
mert küldte be a vizet. Sőt, drénárkot is kapott. Azóta ilyen gond
nincs télen sem.

ilyen volt: http://www.bamer.hu/haz/utem1/eredetibent.html

szia: Balázs