[Epitesz-barkacs] padloburkolat

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jan. 23., P, 19:28:29 CET

Szervusz Zoltán!

> rendes kemeny fugaban van, korrektul teritve. még a hotagulasra gondoltam
> lehetseges, hogy a belso futott es az alulrol hutott szerkezet miatt van?

Nem hinném. Nem általános probléma alápincézett házaknál.

> a rugalmas hezagolo mennyire erzekeny a vizre, esetleg peneszedik, mint a
> sziloplaszt?

Nem az. Meg nem a fugázó a fontos (persze az is legyen jó), hanem a
ragasztó. Kültéri rugalmas szerintem megoldja a problémát, annak bírni
kell -20 foktól +50-ig bármit, és ott azért van hőmozgás.

Mechanikában nem vagyok otthon, ha a födém hajlik vagy csavarodik - ha
ilyet egyáltalán tud számottevően törés nélkül - nem tudom, a rugalmas
ragasztó mit szól hozzá.

szia: Balázs