[Epitesz-barkacs] padloburkolat

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 24., Szo, 13:45:40 CET

Balázs Bámer wrote:

> Szőröstül-bőröstül 1M - 1,1M lenne a teljes költség.

Hát ha te mondod! Gondolom itt teljes egészében az összes meló ki van
adva, úgy persze világos. Csak nem tudom, hogy a fűtést miért nem adod ki
teljes egészében. :-) Legalábbis a számolásnál miért nem azt veszed
figyelembe? Lehet, hogy az egy évre még több lenne, mint a fenti összeg.
Ha így nézzük, nem valami jó az összevetés. Persze én megértem, ha így
számolsz, de csak azt tudom mondani, hogy ez van.