[Epitesz-barkacs] padloburkolat

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jan. 24., Szo, 14:34:13 CET

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2009.01.24. 13:56:48 +1h-kor írta:

> Szervusz HJózsi!

> Nincs, de ebből 750k anyag.

én is elkezdtem anyagárakat számolni,
pl. a 10cm hungarocellből 40e Ft egy m3, tehát a 10cm-ből 10m2 40ezer Ft
így 4e Ft/m2 csak a hungarocell ebből kb 200m2 kell, az is 800k anyag

szóval tényleg sok az anyaghányad :-(

> ??? ezt nem értem. Vagy hogy a fűtést is 2k órabérrel csinálom, ezért
> ki kéne szervezni?

ha saját magam csinálom  2k órabérrel számolva adó és TBjárulék kötelezettség nélkül,
akkor  van egy 6 hónapos másodállásom, amit adómentesen törvényesen lenyelhetek :-)