[Epitesz-barkacs] padloburkolat

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 24., Szo, 16:27:12 CET

Zsolt wrote:

> [...]

Ez biztosan nem így van. Vannak hírek pl nyugati országbéli lakótelepszerű
házak hőszigeteléséről, 12 centi (vagy 15, már elfelejtettem) alatt nem is
fognak bele. Ott nyilván még nagyobb a munka hányada az egész költségben,
ezért érheti meg. De nem nehéz számolgatni a várható energiaárakkal sem,
tehát ha valaki nem piaci ár alatti, meg támogatott gázból származó
energiával számol, hanem valami másféle energiahordozóéval, ahova
előbb-utóbb fel fog jönni a gázból származó egységnyi energia ára is,
máris más lesz a leányzó fekvése.

És közben azt se kell figyelmen kívül hagyni, hogy egy szinte már-már
passzív ház nagy létbiztonságot ad olyan időkre, amikor bármiért
mindenféle energia kimarad, ami csövön, vezetéken jöhet. Szerencsére a
világpolitikai meg hasonló események nem nagyon tudják a napsütést kilőni.
:-) (Bár erre is vannak módszerek.)