[Epitesz-barkacs] padloburkolat

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 24., Szo, 16:52:11 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> reménykedjünk abban, hogy nem hülyülnek meg ennyire, és még az EU-ban
> sem és az USA-ban sincs ilyen  (szerintem)

Reménykedjünk. Az a baj csak nálunk, hogy itt csak régebben volt
tiszteletreméltó dolog, ha valaki maga építette fel a kuckóját. Ma már a
rohadt sok fekete építkezés miatt evidens, hogy ezekre rá kell szállnia az
államnak valahogy. És előbb-utóbb fog is neki sikerülnie. Onnantól mese
nincs, valaki sk melóval létrehoz egy értéke, de nem tudja felmutatni az
építőktől kapott számlát, hiszen sk csinálta, és meg lesz büntetve
keményen.
Rengeteg ilyen tipusú szabály lát manapság is napvilágot, pl a
pénztártörvény, vagy a kp fizetési korlát. Igaz, hogy nem csak nálunk
vannak ilyenek, de nálunk hagytak pl a pénztártörvényre eszméletlenül
rövid időt.