[Epitesz-barkacs] padloburkolat

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jan. 24., Szo, 17:07:08 CET

Szervusz HJózsi!

> Amúgy igazad van a módiban (szerintem), ezért vitatkoztam Balázzsal is. De
> hát ő egy olyan módit választott, amit csak kiadni lehet.

Ha tudok mondjuk két-három hétre egy fő segítséget szerezni, a
lábazati szigetelést be tudjuk ásni, a párnafákat * föl tudjuk
csavarozni a falra, erre pedig föl lehet tenni a nádpallókat **.
Mindenképp kiadásra kerül az Isocell befújása és a vakolás, meg a
hungarocell az oromfalon. A vakolás mészhabarcs lesz, ez azért nem
olyan párafékező. Ja, ekkor lehet olyan 0,9M-1M a költség.

* = 5x10 cm, így a befújt szigetelés 10 cm lesz.
** = 5 cm vastag, az egész szigetelés megfelel kb. 13-14 cm átlag hungarocellnek

szia: Balázs