[Epitesz-barkacs] padloburkolat

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 24., Szo, 20:43:45 CET

Balázs Bámer wrote:

> Persze, vakolat. A kerítésedet eső veri, Nap szívja, azt semmi nem
> bírja. A vakolat, rajta a meszelés (ha karbantartják) örök élet, lásd

Aha. Szóval vakolat. Hát az nem olcsó.

> 1 cm vakolaton sem fúj át.

Persze, ez már így érthető.
Nekem a vakolás ellen is vannak kifogásaim. Én pl egyáltalán nem fogok
vakolni kívül. Megy fel a falra a hungarocell, kívül meg az a szokásos
réteg, amit szoktak. Ragacs, háló, szín, meg ami még itt-ott kell.

Szerintem, ha van nem sok anyagod, magad is tudsz hőszigetelő képességeket
mérni. Valami adott méretű ládafélét kell összetákolni, belül valami
mérhető teljesítményű hőforrást elhelyezni, meg hőmérőt, és go. Leginkább
az lenne a jó, ha két nagy lapos felületet raknál össze nádpallóval, és a
perem jó marha vastag hungarocellel volna megcsinálva, hogy arrafelé
gyakorlatilag ne mehessen ki hő.