[Epitesz-barkacs] padloburkolat

Andras Suller suller.andras at gmail.com
2009. Jan. 24., Szo, 21:08:52 CET

jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta (2009. január 24. 20:24):

> Ez eléggé hihetetlen, vagy pedig kissé megfirkált körülmények között
> vizsgálták.

> Ehelyett nekem az a szimpla érzésem, hogy a 10 centis kőzetgyapot
> hőszigetelése megegyezik kb 40 centis nádpallóéval. :-) Viszont kétségtelen,
> hogy ha a tetőt kőzetgyapottal fednék be, akkor átázna, míg a nád szépen
> kivezeti a vizet.

Nádpallót nem találtam, de a nádra írták valahol, hogy a hővezetési
tényezője (lambda) 0,07W/mK. A nikecellnél ugyanez 0,04W/mK. Tehát
azért annyira nem lehet rossz a nádpalló sem.
Viszont azt is írták, hogy mivel természetes anyag a nád, ezért a
rágcsálók és a kártevők nagyon szeretik, és nehéz ellenük védekezni.

psmith