[Epitesz-barkacs] padloburkolat

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 24., Szo, 23:21:07 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> én a saját technoógiámmal vakoltam, pedig a fándlit a csuklóm nem
> bírta, helyette más módon oldottam meg :-)

Persze, lehet bűvészkedni, sőt, gányolni is. :) Téglafalnál, de gyanús,
hogy még nádnál is kell egy - a kőnyívesek úgy mondták - misung réteg. Ez
valami erősebben cementes, és jó híg vakolat. Ezt hordták fel a felületre,
mielőtt az érdemi melónak nekiesnének. Ez aztán bement minden résbe,
fugába, és jó alapot adott a vakolásnak.

Ha ezt kihagyja az ember, főleg betonfödém alján, akkor valszleg
bizonytalan lesz a tapadás, akárhogy is kened fel az anyagot a falra.

Aztán ott van még a síkba dolgozása az egésznek, meg a simogátása, amíg
fokhagyma szagú nem lesz. :) Sokszor láttam, mert sokszor dolgoztam
kőművesek alá régen, mint segédmunkás. Hááát, ők dolgoztak erősen, én
simán ki tudtam 2 kőművest is szolgálni malterral.