[Epitesz-barkacs] padloburkolat

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 25., V, 09:32:54 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> így csináltam, és ne hidd, hogy nehezebb volt :-)

Persze, de azért biztos gondosan vigyáztál rá, hogy ne lássák sokan. :))

>  3 vödörnyit bekeverem, felcsapkodom, elsimítom, stb

Ja, az nem sok. Azt négykézláb, kézfejjel felkenve is meg lehet csinálni.
Volt ismerősöm, aki a plafont (egész szobát) is megcsinálta gletteléses
módszerrel. Nem jártam nála, csak mesélte a gyárban. Nem tudom, hogy ott
maradt-e tartósan az anyag. A kezdet nehéz. Pl a plafonra misung nélkül
felkent vakolat rögtön az elején, frissen sem akar ott maradni.