[Epitesz-barkacs] padloburkolat

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 25., V, 17:21:51 CET

Auth Gábor wrote:

>   Igen. Mondjuk olcsó. Igaz, egészen addig, amíg csak pár ember
> használja. Az a baj jelenleg az öko megoldásokkal, hogy tömegesen
> használva már nem olcsó és nem öko...

Igen, megint ugye a létszám. Ha elterjedne mondjuk a szalmaház, akkor
ugyanaz lenne a probléma, mint most az energia célú növénytermeléssel.
Lennének szalmacélú növénytermesztések.

Mostanában már terjed az a módi, hogy nem direkt élelmezésre vagy
állattartásra szánt növényekből állítsanak elő bioetanolt, hanem állati és
növényi hulladékokból, termelési melléktermékekből. Ez már elfogadható. Pl
gyümölcsléüzemek présmaradványai ilyenek. Épp ma hallottam erről egy
riportot egy kutatóintézeti hölggyel.