[Epitesz-barkacs] padloburkolat

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 25., V, 17:27:49 CET

Andras Suller wrote:

> Én sem tudom, hogy pontosan mit is jelent a "nád". Itt találtam:
> http://www.hu.excondo.com/excondo/?q=node/311
> Ez a 0,07 valami átlagos érték lehet.

Aha, meg is találtam, íme:
_______
Hőtechnikai tulajdonságok
A nádhővezetési tényezője lambda=0,07 W/mK. A hőátbocsátási tényező 30 cm
vastag fedésnél K=0,23 W/mK, 40 cm vastagságnál 0,017 W/mK.
_______

Hááát, szégyen és gyalázat. Összevissza beszél az illető.
Itt az egész nádpallóról van szó, és ha elfogadjuk, hogy 0,07W/mK a
hővezetési tényezője, akkor egy 30 centisnél a K-nak nevezett
hőátbocsátási tényező okés, hogy 0,23, de nem W/mK, hanem W/m2K, és a 40
centinél meg nem 0,017, hanem 0,175, a mértékegység ugyanúgy hibás.

Valamint ez tetőfedés, tehát nem függőleges elrendezésű. Ez rengeteget
számít.