[Epitesz-barkacs] padloburkolat

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 25., V, 17:48:21 CET

Hofferek Attila wrote:

> Ráadásul a kőműves fándlik sokkal kisebbek mint pl. a villanyász
> gipszkeverős fándlik. Van fateromnak egy-két olyan fándlija, amit ha
> telemer anyaggal a kőműves, nemhogy odacsapni nem tudja, de még
> megemelni is alig :-)

Az nem a "cserpák"? Amivel a maltert a ládából vagy ahol készül, vagy
ahova a betonkerverőből kiöntik, bele lehet merni a vödörbe? Nekem is van
ilyenem, jóval nagyobb, mint a fándli, de hosszú nyele van, kétkezes
szerszám, mint pl egy lapát.

Na persze semmi akadálya egykezesre csinálni, ha Toldi Miklós a
felhasználó. :-)