[Epitesz-barkacs] padloburkolat

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 26., H, 11:01:10 CET

Hofferek Attila wrote:

> Tomj ki egy befottesuveget szenaval vagy szalmaval es probald
> meggyujtani, kb 3 szalmaszal elegesevel elfogy az osszes oxigen. Vagy
> tegyel egy mecsest a dunsztosuvegbe es zard be a tetejet, kb 2
> masodpercig meg egni is fog a gyertya.

Én mindezt elhiszem, ám mégis nagyon az a gyanúm, hogy akinek ilyen háza
van, nem vállalná be, hogy üssünk egy lyukat, és próba-cseresznye,
gyújtsuk be a szalmát. Akkor se, ha a meg nem gyulladás esetén az okozott
kárt kifizetné valaki úgy, hogy a helyreállítás tökéletes lenne.

A dunsztosüvegről és társairól: vannak szénhegyek, meg más hasonló, akár
földdel is letakart ilyesmik, amik be tudnak gyulladni, és rohadt nehéz
őket eloltani. Pedig garantáltan jobban el vannak zárva a levegőtől, mint
egy ilyen falazat anyaga. És nem szokott bennük villanyvezeték menni pl.