[Epitesz-barkacs] padloburkolat - szalmahaz - szabalyozas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 26., H, 13:38:15 CET

vajk fekete wrote:
> ezt tenyleg olvassatok el, vagy nezzetek bele, maguk a kepek is
> erdekesek!!!

Végignéztem a képeket, nagyon érdekes, nagyon szép és szimpatikus.

Pár észrevétel: elég szépen hasznának mai anyagokat is, szóval itt nem az
a vad namostazértismegmutatom,hogylehettermészetesenis szemlélet
uralkodott.

Másrészt - és ez fontosabb - megfigyelhető, hogy a ház teljes gészében
körbe van véve egy féltetős akármivel, szóval a fal nagyon meg van védve
az időjárástól. Azt nem tudom, hogy ezt tényleg ezért csinálták-e, vagy
azért, mert ez volt az építtető elképzelése, és ha téglafallal készült
volna, akkor is lenne ilyen.

És hát az se hagyható figyelmen kívül, hogy ez egy, a táj közepén magában
álló ház.

Ez itthon valszleg nem kapna engedélyt. :-) De hát mi magyarok vagyunk!
:-)