[Epitesz-barkacs] padloburkolat - szalmahaz - szabalyozas

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jan. 26., H, 14:59:09 CET

szerintem ez egy tok epelmeju, praktikus gyakorlat.
nem az szamit, hogy ki csinalja, hanem hogy hogyan. ha meg mindenkeppen kell ellenorizni, es az ellenorzes koltseget az epitteto allja, akkor csak ugy allhatod utjat a csalasnak, ha az ellenor allami alkalmazott. (a masik modszer a durva jogi levedes, stb, de ez mennyivel praktikusabb mar?)

vajk