[Epitesz-barkacs] padloburkolat

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 26., H, 18:47:05 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> itt hazánkban kb. 65 év a jelenlegi férfihalálozási, és kb 74 a női
> átlag

Nem stimmel, mert - nemrég hallottam - jelenleg 134 vagy 136ezer ember hal
meg évente. A létszámot elosztva ezzel, bő 73 év jön ki. A nők és férfiak
aránya kb 50%, amivel nem okés a 65.0

> ha 65 évesen meghal valaki, az olcsóbb az államnak, nyugdíjat nem kell
> tovább fizetni neki, nincs kórházi költség sem, stb.

Bizony, ez így van. És a sírás-rívás a sok minimálbéres miatt még nagyobb
jótétemény az államnak, mert ezek mind életük végéig dolgoznak, ha tudnak,
utána anyaföld. Közben azt a pici pár tizes nyugdíjat kapják persze, ami
nem akkora teher, mintha pár százast kapnának.