[Epitesz-barkacs] padloburkolat

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jan. 27., K, 14:34:03 CET

faszenegeteskor a fa kozti levego nagyon hamar elfogyna, ha nem potolnad.

az elgazosito kazan ugy mukodik ahogy irod. van egy tuzter, ahova csak annyi levegot engedunk, hogy a homerseklet meglegyen. igy lassan eg a fa. viszont a magas homerseklet es oxigenszegenyseg miatt az eltavozo fustben bazisok az egheto gaz. ugyanez van amikor mezei kazant vagy kalyhat lefojtasz, es a kemenyben begyullad, meg kirakodik a katrany, szar a hatasfok, stb.

azert egy kulon egesterben a meg forro egestermekhez plusz levegot adunk, ahol az szepen eleg. azert kell a kulon egester, mert ha az elsodleges egesterbe tolnank tobb levegot, ahol a rengeteg tuzelo van felhalmozva, az csak szimplan intenzivebb egest, magasabb homersekletet okozna, ugyanugy maradna az oxigenszegeny kornyezet. hiszen tobb kilo fa van bent, legfelesleget max cseppfolyos oxigen beporlasztasaval lehetne elerni, de annak mas nemkivant kovetkezmenyei lennenek. (pl 10 masodperc alatt leegne az egesz)

vajk