[Epitesz-barkacs] monitor kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jan. 31., Szo, 15:52:21 CET

Auth Gábor  <auth.gabor at javaforum.hu> 2009.01.31. 15:23:00 +1h-kor írta:

> Halihó!

>   Nem a csövet fűti, hanem valószínűleg megy a táp, mivel eléggé ritkán
> építenek bele olyan tápot, amelynek külön stand-by áramköre van. Mivel a
> tápnak van vesztesége, ezért akár 5-10W körüli teljesítményt is felvehet,
> ami
> azért eléggé rendesen fűt a dobozon belül, ha nem is direktben, de fűti a
> képcsövet.
>   Mostanság szoktak olyan eszközöket gyártani, amelyekre direkt ráírják,
> hogy
> alacsony a stand-by fogyasztása, gondolom a Tied nem ilyen.
> [...]

egy 1998-ban gyártott Hundai, amit a win98 nevesítetten felismer,
és ha a windows "takarékra állítja" (az a powermanager) akkor a zöld
színű led át tud kapcsol sárgára is, ha nem macerálok semmit
(újból egerezek relé csattan, a led zölddé válik, stb)

ha ebben a módban lennék, nem is csodálkoznék

viszont a gyári kapcsolójával kikapcsolva a led semmi esetre nem világít.

laikus szemmel azt hihetném, hogy ha a kapcsolójával kikapcsolom (a led sem ég )
akkor illene neki teljesen kikapcsolni?

mondjuk én az elosztó kapcsolójával áramtalanítok, ATX táp ide vagy oda a szgépben
akkor a tápnak 10év alatt illett volna elpusztulni?

ha szoftveresen kapcsolódik takarékra, (a zöld ledből sárgára vált ) akkor
mit kapcsol ki egyáltalán, ha nem stand-by -ra kapcsol???