[Epitesz-barkacs] jegeso

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 1., Sze, 14:32:13 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> Józsi írta, hogy autóüveget nehéz megtörni jéggel
> http://www.kisalfold.hu/kepek/jegeso_a_szigetkozben/2143693.jpg

Jó, de azt nem írtam, hogy lehetetlen. Azt gyanítom csupán, hogy
magyarhonban nem szokott lenni ekkora jégverés. Aztán lehet, hogy
előbb-utóbb hozzá kell szoknunk, hogy majd fog szokni lenni. :-)

Én is kerestem ilyeneket, sok videót találtam a youtube-on, de csak egy
olyat, aminél a szélvédő is károsodott. Benne ültek a kölkök, úgy
vezettek, lassan. Az tűnt fel, hogy a szélvédőrepesztő jegek nem sűrűn
hullottak. Sok másodpercenként jött egy-egy nagy koppanás, a többi csak
pici. Oldalsó ablakot is sikerült betörnie a jégnek. Jó nagyokat
ordítottak a kölkök egy-egy esemény után. Amerikai felvételnek tűnt.