[Epitesz-barkacs] tiszta propán

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 2., Cs, 09:10:08 CEST

Kormos Imre  <ikormos at freemail.hu> 2009.07.02. 08:30:14 +2h-kor írta:

> Ha kérsz kölcsön egy 23 kg-os PB palackot, azt vajon elfogadják cserébe?
> Ha utána átfejted valamibe, kaphatsz vissza  PB palackot? (igaz, akkor is 23
> kg-od lesz, nem 1-2 kg.)
> Mert ha még megtalálom, nekem pl. van 23 PB palackom, használtan vettem,
> amikor még kellett...
> KI

ha a piros P betűt ráfesteném (bár nem tudom, hogy ez jó-e nekik) talán Törökbálinton
feltölthetném, hogy ugyanazt a palackot kapjam, és azután a ráfestett P-t
letisztítom, akkor a 30400Ft-os új palackvásárlást talán meg lehetne úszni

persze körbekérdezem, hogy ha egy "saját" palackkal odamennék, kiszolgálnának-e,

mert azt írták, hogy "Propán gázt általánosságban véve nem forgalmaz a Prímagáz,
egy csekély fogyasztói kört szolgálunk ki ezzel a tipusú gázzal.. ", tehát a
"csekély fogyasztói körbe" kit hajlandók felvenni, vagy csak "kihalásos alapon"
lehet a "kiválasztottak közé bekerülni"