[Epitesz-barkacs] túrista gázpalack nyomáspróba hol? felügyelet?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 2., Cs, 17:39:19 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> vagy 20 éve újonan vettem, és akkor Törökbálinton(?) primagáznál
> töltettem,
> odavittem, és garantáltan ugyanazt kaptam vissza, vigyáztam rá
> (más okok miatt nem volt használva) azt bátran újratölteném

Akkor nincs probléma.
Nem tudom, hogy van felszerelvényezve. Van neki csapja? Milyen a
csatlakoztatása? Jó esély van rá, hogy akár még lehet is kapni olyan
összekötő csövet, ami jó erre is, meg a nagy pb palackra is, innentől már
gyerekjáték a dolog.
(Múltkor a tippen valaki leírta, hogy mindenfélélére mindenféle
hollandival vagy külső menettel ellátott csöveket lehet kapni, szóval jó
esély van rá, hogy még barkácsolni se kell.)

Ha meg van valahol a régi módon való töltés, azt is lehet csinálni.
Találtam is:
http://coleman-campingaz.hu/component/option,com_virtuemart/page,shop.browse/category_id,30/Itemid,31/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=30&Itemid=31&vmcchk=1

de van még más is. Itt palackot is lehet kapni.
(Én biztos magam tölteném meg, bár előjött egy oldal, amiben benne van,
hogy kizárólag itt-meg-ott lehet tölteni. Meg is értem, mert otthon
könnyen sikerülhet csurig tölteni, az meg rohadt veszélyes dolog. Szóval
súlyt is kéne mérni, illetve lötyögtetni, hogy nincs-e dugig tele. Illetve
lehet, hogy hidegen nincs tele, de ha feljebb melegszik, tele lesz, és ha
még tovább melegszik, irdatlanul megnő a nyomása. Tehát vigyázni kellene
rá, hogy feltétlenül a névleges értéken belüli mennyiség kerüljön bele.