[Epitesz-barkacs] csőelzárás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 2., Cs, 18:38:35 CEST

vajk fekete wrote:
> nem gumi tomites kell, hanem fiber. vagyhogyan hivjak. az eleg merev,
> nem nyomodik ki.
> a femlemez karikat meg olloval kivagod sorosdobozbol.

Igen, ismerem. Ezzel cseszték el a sok radiátort, amiről beszéltem.
Meghúzzák a nagy hollandikat állatnagy kulccsal, és úgy megy szét ez a
fiber, mint a papír. Amúgy nem rossz anyag az, csak ennél is kell érezni,
hogy meddig szabad húzni. Viszont, ha később bármiféle hőmozgás, egyéb
mozgás lép fel, megjön a baj, ereszteni fog.
Akkor jobb az ábra, ha van vagy 4mm a felfekvő felület radiális mérete
körbe.