[Epitesz-barkacs] egyszerhasználatos?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 3., P, 14:11:21 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.07.03. 13:07:05 +2h-kor írta:

> Ez így együtt meglehetősen bizarr. Egyszer használatos tartály?

a hóbagolynál mondta a srác, hogy a csapján belül levő
visszacsapó szelep miatt nem lehet újratölteni

egy  r407 tartályában szobahőmérsékleten van kb. 6 -7 bar,
ebből
a légköri nyomáson levő (üres) 10literes tartályba
folyadék állapotban valamennyinek át kellett volna
spriccelődni

két féltartályból lehetett összehegesztve, és a felső tartályrészen
egy  kb 3cm-es fémlemezke is van, (olyan mint amikor régen az
autóbelsőre "sallert" vulkanizáltak )

igazából utánagondolva nem tudom, hogyan is töltötték fel,
ha van rajta visszacsapó?