[Epitesz-barkacs] hutogep kompresszor

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 3., P, 16:01:30 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.07.03. 15:27:30 +2h-kor írta:

> En is keszulok ilyen hutogep kompresszoros biciklipumpat csinalni, csak
> az a kerdes, hogy kell-e hozza tartaly, nyomaskapcsolo, vagy siman
> ratehetem a nyomsmeros gumifujo fejet, ha teljesen elzarom a kompresszor
> kimenetet, mikozben jar a kompresszor, akkor mi lesz? Olyan idotartamra
> gondolok, mig egyik kerektol atmegyek a masikig, vagy ilyesmi.

igazából a 6-os rézcső a nyomó oldal, a nagyon régi (amire F12 van beütve)
tud 11bart, amire F22, vagy R22 azok kb 18 barig tudnak

nem mértem, de kb 6bar magasságában az autós fujóvég lerepül az autószelepről

mivel kevés levegőt fúj, kb annyi idő alatt pöfögteti fel az autógumit, mint amennyi idő
alatt kézzel pumpálnám (személykocsi kereket 0.5 barrol 2,5 barra kb 5perc)

tartály nem kell hozzá, szerintem  nyomáskapcsoló sem,
még indítórelé sem (bedugom a konnaktorba a főfázist, és a segédfázisról egy kis
szigetelt dróttal kézzel odaérek a megfelelő kivezetéshez egy pillanatra, én
vagyok az indítórelé)