[Epitesz-barkacs] jo a vakummom

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Júl. 3., P, 17:54:04 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 3 Jul 2009  16:04 levelében:
> mindössze azt szerettem volna érzékeltetni, hogy a
> -1 , mint ultravákum egy rozoga h~nt~Nkompival megvalósítható :-)
Egy közönséges ipari / klímás vákuumszivattyú 30-50 mbar végnyomást
tud. Itt a műszered már nem mutatja meg a különbséget.
Az igaz nagyvákuumok 10 a mínuszsokadikon nagyságrendűek, és 2-3
fokozatban állítják elő. Az elején egy hasonló forgódugattyússsal,
végül eljutnak a turbo-molekuláris szivattyúig.
Marha nagy varázslások mennek a nagyvákuum tartományban.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu