[Epitesz-barkacs] hutogep kompresszor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 3., P, 20:26:25 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Bocs, de bolgár.

Lehet, de politikai okokból nem akartam ezt írni. :-)

> Bulgáriában bolgárok élnek, a bulgár az semmi, nincs
> ilyen szó :-)

Hiszen leírtuk mindketten, tehát máris van! :-)
Ha beírom a gugliba szóközzel a végén, akkor is bejön valami közel 3
millió találat.

(Különben kíváncsi lennék, hogy a bolgár meg bulgár szó így magában
létezik-e az érintetteknél. Wien-t az osztrákok nem Bécsnek hívják, az
oroszok magukat nem orosznak... mi mindenkit átnevezünk. Úgy is
keletkeztek szavak, hogy simán valaki anno félrehallott valamit.)