[Epitesz-barkacs] egyszerhasználatos?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 3., P, 22:24:04 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.07.03. 21:26:15 +2h-kor írta:

> Én az összekötő csövekről beszélek. Vagy ez együtt van a műszerekkel,
> szóval ez profi ilyenre való cső?

azon a problémás tartályon is kúpos 1/4-es menetű csőcsatlakozás
oldgató meg

a vákumozóra  a vákum oldalra tettem már autósszelepet,

egy bibis van még,
igaz, a nyomóoldalra is kellene egy autósszelepet (szelepet kicsavarva)
szerelni,
--------
esetleg lehűteni a 26fokos nyári melegről 12celsiusos hideg kútvízzel
akkor kisebb lenne a gőznyomás