[Epitesz-barkacs] jo a vakummom

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 4., Szo, 16:57:20 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Vízgyűrűs vákuumszivattyúval. Nem csinál nagyon nagy vákuumot és
> jellemzően jó nagy teljesítményű, viszont elvisel akármennyi párát.

Na ilyenről még nem hallottam. Ez hogy épül fel?

Utána is néztem, egész egyszerűnek tűnő szerkezet. A lapátoknak nem kell
ki-be menniük radiálisan, és csak oldalt kell tömíteniük.

(Érdekesség számomra. Múltkor letöltöttem az IE8-at. Ebben a keresőablakba
kezdem beírni, hogy vízgy.. és már ott is van, felajánlja, hogy vízgyűrűs
vákuumszivattyú (többek között). Szóval már a beírás pillanatában a neten
túr, és nézi a lehetséges keresőszókat. Viszont csúnyán beszélni nem akar.
:-) )