[Epitesz-barkacs] átfejtés

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Júl. 5., V, 07:33:54 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 5 Jul 2009  7:15 levelében:
> kézi szivattyúzás során könnyen szikrát kaphat a gáz, és ugyanez a
> helyzet, ha elektromos szivattyút használnak.
Én be mernék szerelni egy üres pb-palackba egy gépkocsi
gyújtógyertyát, aztán feltöltetném szabályosan, és nyugodtan
megszikráztatnám. Nagy összegbe lefogadom, hogy semmi sem történik.
Ha az áttöltés közben bármi fel tud robbanni, akkor ott szivárgott,
szökött a gáz, és nem a kézi vagy motoros pumpa a baj oka, hanem a
rossz csatlakozások, tömítések.

> http://cegvezetes.cegnet.hu
Azért ez az url nem ad okot komoly szakmai hozzáértés
feltételezésére.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu