[Epitesz-barkacs] bontott parketta mire jo ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Júl. 5., V, 10:32:40 CEST

van kb. 35 m2 bontott akác parkettám, kb 2002-ben lett felszedve egy
panelból, azóta itt pihen nálam, hogy majd egyszer lerakom.

mivel 2-3 m3 helyet foglal és a lerakásra sem tudom mikor fog sor kerülni,
így hasznosítási lehetőségként gondoltam télen elfűtőm.

DE amikor elkezdtem pakolni olyan príma egyforma darabok, hogy sajnálom az
utolsó állomásra küldeni.

szóval van 5letetek mire lehetne használni ?

esetleg van ennek valami piaci értéke ?

amit láttam évekkel ezelőtt, hogy az igazi tölgy parketta 4-5 ezer ft/m2, én
már a negyed részével is megbékélnék.