[Epitesz-barkacs] átfejtés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 5., V, 12:28:42 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ilyen kampós felakasztós pecásmérleged nem volt :-)

Neeem, de töltendő palackot lötyögtettem, és amikor úgy éreztem, hogy már
ment bele annyi, hogy a hétvégi kaját meg tudják főzni biztosan, akkor
abbahagytam.
Amúgy személymérleg is alkalmas lett volna hozzá.

Biztos többet adtam, mint amennyi kellett, de biztos, hogy ezután nem
cserélték ki rögtön hétfőn, hanem elhasználták a gázt, és csak a hét vége
felé cseréltek, vagy amikor elfogyott.