[Epitesz-barkacs] orczy ezüstös elektróda

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 5., V, 12:41:31 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az orczy téren létezik ezüstszál, de melyiket vegyem, ha csak
> pbgázzal tudok forrasztani
> pl. ezt a töltőcsövet
> HSU002  Töltőcső + szelep 5 cm-es csővel D=6,0
> http://www.orczy.com/main.php?mode=term_detail&c_oid=5209662&termekar=350&akcios=0
> *******************
> pl. a bevonatosat vagy sem?
> vagy pl. a vékonyat vagy vastagot?

Ha rám hallgatsz, akkor bevonatosat és ha van belőle vékony, akkor olyat.
Amúgy a nem túl vékonnyal (nekem pl valami 2,5 mm körüli van) is szépen
lehet apró dolgokat is forrasztani.

> HEG907  Ezüst,bevonatos hűtőhöz vékony (forraszanyag) /40%/
> http://www.orczy.com/main.php?mode=term_detail&c_oid=5214512&termekar=990&akcios=0

Gondolom itt a 40% az ezüsttartalomra vonatkozik. Én ezt venném. Nem
sokmindent árulnak el róla, viszont lehet, hogy máshol meg lehet találni,
a tipusjel milyen méreteket és összetételt tartalmaz.

Szerintem ez csak annak érdekes, aki nagyon szakmailag közelíti. A
bevonatos sokkal kevesebb gyakorlatot igényel, mint a porba mártogatós.