[Epitesz-barkacs] régi kompri tud 30bart

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 5., V, 13:26:45 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.07.05. 13:12:27 +2h-kor írta:

> Ha nem vágta volna le, esetleg a gumicső ment volna szét, az sokkal
> nagyobbat szólt volna.

egy autósboltban vettem egy "Germani 12 x 6mm" vászonbetétest
(gondolom benzinvezetéknek vagy akárminek gyártották)
nekem "barkácsnak" kellett, hogy kibírja :-)
(nyomásadat nem volt rajta)

azt a gumicsövet azért kipróbálnám, mikor szólna :-)

a klíma csaptelepen 60bar-t írnak a saját gumicsövükre , a nyomásmérő 54bar-ig van
szóval 52-nél majd abbahagyom :-)