[Epitesz-barkacs] orczy ezüstös elektróda

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 5., V, 17:46:43 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az ára alapján csak 1 szálat veszek, ( a gázos heg. tanfolyamom 35 évvel
> ezelőtt volt
> és nagyon sokat kihagytam azóta :-(  ) hogy újra belejöjjek

Nem lesz semmi probléma. Egy szállal is rengeteg dolgot lehet
megforrasztani. Felhevíted a cuccost, közben nézegeted, hogy olvad-e már
rajta az ezüst. Nem baj, ha előtte egy kis bevonat szétfut. Láthatóan
pirosnak kell lennie az alapanyagnak, akkor fog az ezüst is futni.

Kihülés után vízben áztatva lejön a salak, nem rögtön, de fémtisztára
szinte. Jó, az oxidok nem jönnek le vízzel. :-)