[Epitesz-barkacs] vakuummero uvegben

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 5., V, 17:58:01 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> még elfelejtettem megkérdezni, hogy egy higanyos hőmérő
> (ami igencsak vékony üvegben van) jobb lenne
> egy olyan rézcsőburkolat, kb. 10mm-es rézcső?

Kibírja a hőmérő is, csak arra kellene figyelni, hogy ne feszüljön meg,
illetve a lyuk, amin bedugod, amellett, hogy tömített, valahogy fogja is
meg a hőmérőt, ne cuppanjon be, és ütközzön fel a túloldalon. Vagy ha úgy
is leolvasható, teljes egészében rakd bele az üvegbe.

Ha meg nagyon félted, akkor tényleg az marad, hogy egy cső, ami be van
fenekelve, az nyúlik a vákuumba. A hőmérő meg ebbe dugva, esetleg egy
közvetítő folyadék még mehet bele.