[Epitesz-barkacs] furdoventilator

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 5., V, 18:08:52 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Tényleg, ezeknél hogy biztosítják, hogy mindig azonos irányban

Ez a lényege ennek a résznek. Ebben a kicsi, rövidrezárt menettel kizárt
résznek is van fluxusa, de fázisban eltér a többiétől. Ettől a mező nem
tisztán lüktető, ahol a kétirányba bontható forgó mezők egyformák, hanem
az egyik erősebb, arra fog elindulni.

> induljon el? A mikrók tányérmozgató motorja kedve szerinti irányban
> idnul. Az vajon miféle motor? (Tudom: kicsi :-)

Még nem láttam közelről. A mienk nem véletlenszerűen indul erre vagy arra,
hanem mindig ellenkező irányba, mint amerre előzőleg forgott.