[Epitesz-barkacs] kék és piros csap

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 6., H, 01:11:27 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a spriccel nálam úgy nézett ki, hogy több méterre fehér tömör
> "füstcsóva",
> mintha szénsavoltó, vagy poroltó fújna, de nem csurgott, nem csöpögött
> (piros gomb)
>
> ami sziszeg, az csak hangot adott,  de füstcsóva nem volt (kék gomb)

Nna akkor meg is oldottad.

Asszem már írtam: nálam a kék a vapor, ha szemből nézem a csatlakozási
helyeket, akkor balra esik, a piros a liquid jobbra.

Én nem ellenőriztem így, amikor használtam, de bejött, mert folyadék ment
át. Most megnyitottam picit a kéket, és csak szuszogott, szóval az a gáz
tényleg.