[Epitesz-barkacs] furdoventilator

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Júl. 6., H, 11:08:53 CEST

vajk fekete írta 6 Jul 2009  1:56 levelében:
> ezekben a ventillatorokban marhara nem szimmetrikus  a lapat. hiaba
> forditod meg a forgasiranyt, nem nagyon fog levegot szallitani.
Tudom. Egy 100 m3/h-s ventilátor nem számít a nagyobbak közé. Ha
megfordítom és csa 10 m3-at szállít, az se kevés egy 4 m2-es
kamrához.
Úgy látom a fordítás az igaz gond. Lehetne persze csőbe dughatót
venni, azt lehet mechanikusan forgatni, csak hát az ember eredendően
lusta, így aztán azt mondja rá: nem elegáns megoldás ;-)

Udv

szepygab
http://jokaja.hu