[Epitesz-barkacs] észterolaj oldószerek (szénhidrogén) ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 7., K, 11:03:45 CEST

vajk fekete wrote:
> inkabb kerozinnal vagy hasonloval csinalnam.

Azt nem tudja kiszedni a klímából. Olyan kimosó anyag kell, ami
szobahőmérsékleten felforr, és annyira összejön az olajjal, hogy a
forráskor keletkező habbal ki is hozza.

Amikor az egyik klímából csak picit szállt el a gáz, nem tudtam, mennyi,
de az látszott, hogy annyi igen, hogy a hőcserélőnek csak a harmada hűtsön
kívül fűtéskor, ott próbáltam ki, hogy na akkor inkább kiengedem a
maradékot, hogy tudjam, mennyit töltök bele.

Nem csináltam meg végülis, mert jött vele az olaj is, nem tudom, milyen
mechanizmus által. Nem csak olaj jött, tehát nem az edény alján van a cső
vége belül, mert akkor folyadékként jött volna az olaj.

Fura egy terület ez, tele van elméleti meg gyakorlati tudásigénnyel,
anyagismeret-igénnyel.