[Epitesz-barkacs] észterolaj oldószerek (szénhidrogén) ?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 7., K, 13:38:17 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.07.07. 11:48:34 +2h-kor írta:

> Az jó lenne. Meg a módja is. Csak azt tudom elképzelni, hogy egyik csövön
> nyomják be, a másikon meg jön ki, közben körbemegy. De csak akkor okés, ha
> a kerozint viszont vagy maradéktalanul el lehet a töltettel távolítani,
> vagy nem baj, ha kerozin is marad benne.

a 407 az észterhez szeret kapcsolódni
a PBgáz (r290 propán, és r600 bután ) meg hajlandó az ásványolajokkal is

egy R417-es "Drop-in"  95%-ban az R407-es anyagokból áll, de 5% r600 miatt
az ásványolajos kompiban is jól "érzi magát" (azaz az R600 magába szedi
az ásványolajat, és ez a trutyi meg sinán összekeveredik a 407-essel, mert az a 600-assal
hajlandó összekeveredni, így a 95%-ban észterszeretõ 407 röhögve el van ásványolajban,
amit az az 5% r600 kever hozzá)