[Epitesz-barkacs] szűrő, olajok, egyebek

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Júl. 7., K, 17:25:33 CEST

copyright payagyerek:

Nem eccerû móka kipucolni!
Rotinál:
Én keróval szoktam gyomormosást adni néki. Elõször jól felmelegítem a kompótot. Kiöntöm belõle a melegtõl meghigult olajat. Öntök bele kerót. Jól megforgatom, megrázom. A motortekecs is kapjon belõle. Kiöntöm. Tõtök picit a foly.leválasztó tartályba is. Picit bedugom villanyba, forogni. Majd mégegyszer megtõtöm és utána jó alaposan kirázom belõle. Legvégül 2 napig melegítem legalább 60°-on. Majd elteszem 2 hétre nyitott torkokkal, szárazon (olaj nélkül).

Persze ez elég macerás mûvelet. Szerintem nem sok ilyen marha akad rajtam kívül, aki ezt végigcsinálja.
Kirázni sem igazán kellemes foglalatosság. Ugyanis a súlyuknál fogva inkább Õ ráz engem. Közben -mivelhogy a 3 talpát fogom, 3 beakasztott újjammal- le szeretné tépni az ujjaimat.

vajk