[Epitesz-barkacs] 10-es rézcső téma

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 8., Sze, 22:30:41 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> szintén lehetne, de 10-es rézcsőhöz esetleg teherautós boltban
> jutnék hozzá? :-(

Én már vettem 10-es külső átmérőjű rézcsövet a benedek és társa nevű
cégnél, a XI. kerületi Kondorosi úton, egészen közel a Fehérvári úthoz.

De a másik benedeknél (Kruspér utca) is szinte biztosan van, sőt, gyanús,
hogy mindenféle szerelvényboltban is. Nem egyenes szálakban adják, hanem
feltekerve.

Viszont asszem fittingek már nincsenek ilyenekhez. Legalábbis nekem akkor,
amikor kellett volna, nem sikerült vennem. Igaz, hogy ez már baromi rég
volt.

Arra figyelj, hogy ha fékcsövekre hajtasz, hogy azok nem rézből szoktak
lenni, max réz színűek.