[Epitesz-barkacs] a vákumforralóba víz helyett mi lehetne még?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 8., Sze, 23:06:53 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.07.08. 22:49:30 +2h-kor írta:

> Belenéztem. Hááát, itt valaki kurvára elmérte a farkát. Ez a készlet, amit
> itt felsoroltak, egy halom más szakma űzéséhez is elég. :-) Valamint így,
> az egész egy vagyonba kerül.
>
> Még jó, hogy úgy kezdődik, hogy 3kg töltettől fölfelé... szóval nem lehet,
> hogy ezt a korlátot, amiről beszélsz, ezt csak ezekre kell alkalmazni?

félig igen, de a szafthoz való hozzájutás már számomra is 2009 július 5-től
már nekem sem lehet, és a hkvsz-hez be nem regisztrált zöldkártyásnak sem,
csak akkor ha a narancskártyát is megkapta

szóval nem véletlen, hogy a pbgáz butára bontáshoz a lepárlót jártam körbe :-)
mert a pbgázhoz még hozzá fogok jutni, ha már a klímaszafthoz 3 napja már nem...