[Epitesz-barkacs] 10-es rézcső téma

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 9., Cs, 20:35:11 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.07.09. 07:03:56 +2h-kor írta:

> Mágus Bérprogram Demo  wrote:
>
> Fúrni kell, nem esztergálni! És még csak nem is kell pontosan, sőt,
> lötyögősebbre kell, hogy be tudjon futni a forraszanyag.
>
> Sőt, ha megfelel, más fémből, pl vasból is meg lehet csinálni.

----------
ez 6-os rézcsőhöz ilyen ketyere kapható
http://www.soos.hu/WEBSET_WEBLAPOK/Soosestarsa/HU/ARUHAZAK/1/KEPEK/NAGY/2002528_n.jpg

ez náluk SZELEPHÁZ T.1/4*1/4*1/4 A-31444 néven van
-----------
KÖZCSAVAR D 6 1/4 U2-4 8352/22

http://www.soos.hu/WEBSET_WEBLAPOK/Soosestarsa/HU/ARUHAZAK/1/KEPEK/NAGY/2001892_n.jpg

olyan, hogy  "közcsavar D 10" (azaz 10mm-eshez ilyen kúposvégű ) viszont sajnos nincs
hóbagolyéknál  :-(
-------------
no, ezt kerestem  volna:  KLÍMA KÖZCSAVAR D 10 3/8"K

de ilyen néven magyarországon csak Halásztelken van :-(

 Név: CU-Impex Kft
 Cím: 2314 Halásztelek, II. Rákóczi F u. 3077/10
 E-mail: kisker at cuimpex.hu

*****
ha ugyanilyen alkatrészt más néven létezik, találkoztatok-e ilyennel a fővárosban?

ebbe a "D10-es" közcsavarba a villáskulcsos résznél merőlegesen megfúrva
egy 6-os csöves szelepes töltővéget már be tudnék forrasztani, ha veszek ezüstöt is?

egy 6-os rézcsövet  rugóspirállal jól lehet hajtani?