[Epitesz-barkacs] vakummero beosztasa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 9., Cs, 21:11:05 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az én elgondolásom szerint a kép szerinti
> a   -1.0 és a nulla között mérve  egy klímánál, ha vákumozom,
> akkor illene  kb. -0,98 -ig eljutnia, ( szerintem ekkor lenne a 0,20
> mbar
> vákum)

Ez az, ami marhára nem biztos. Pont olyan, mint amikor van egy műszer, ami
végkitérésben 100V, és amikor 1V-ot mutat, azt komolyan veszed. Ahelyett,
hogy azt vennéd komolyan, hogy egy másik műszer 0,987-et vagy 1,035-öt
mutat.

> és   -0,60 -t mutatnia, ha paradicsomsűritéshez 400mbar kellene
> (szerintem)
>
> vagy rosszul gondolom?

Állandóan tévesztem, miről van szó. Hol klíma leszívásáról, hol meg
befőzésről. Persze, hogy a paradicsomhoz jó, sőt, oda egyáltalán nem kell
műszer. :-)