[Epitesz-barkacs] csotores 2

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Júl. 10., P, 11:46:50 CEST

Szervusz Lista!

Nincs újabb csőtörés, csak úgy tűnik, kiütközött az eddigi eredménye:
http://www.bamer.hu/tmp/IMG_7230.jpg
A zöldmoszat megjelenése huzamosabb víz jelenlétre utal.

A képen úgy tűnhet, hogy az ereszcsatornából, illetve annak föld alá
süllyesztett PVC elvezető csatornájából jön a víz. Ezt azonban
kizárnám, mert az esővíz-elvezetés hónapok óta jól működik, mechanikai
hatás nem érhette (vakond sem rágja ki :-). Azután vettük észre az
örökké nedves foltot, hogy elhárítottam az itt már tárgyalt konyhai
csőtörést. Szóval szerintem elkezdett kijönni a huszonköbméter víz a
ház alól... most megvárjuk, hogy mi történik. Repedés, mozgás eddig
nem tapasztalható.ű

szia: Balázs